ضرورت استفاده از پوشش‌های تکمیلی در بیمه بدنه ایران


 

 ∗∗∗  پوشش‌های اصلی بیمه بدنه ایران

  1. -پوشش حادثه در بیمه بدنه
  2. پوشش آتش‌سوزی در بیمه بدنه
  3. پوشش سرقت در بیمه بدنه

پوشش‌های تکمیلی در بیمه بدنه ایران

∗∗∗  انواع پوشش‌های تکمیلی و اضافی بیمه بدنه ایران

خطرهای دیگری نیز می‌تواند تحت پوشش قرار گیرد که علاوه بر خطرهای اصلی بیمه شده (حادثه، آتش‌سوزی و سرقت) است. بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت حق بیمه اندکی، پوشش‌های اضافی و تکمیلی مورد نظر خود را نیز از  بیمه بدنه ایران دریافت نماید. این پوشش‌ها عبارتند از:

1-  سرقت در جای قطعات و لوازم وسیله نقلیه در بیمه بدنه

چنانچه فقط لوازم اتومبیل (نه سرقت کلی خود اتومبیل) در حال توقف یده شود سرقت درجا (جزئی) محسوب می‌گردد. همان‌گونه که قبلاَ گفته شد این خسارت تحت پوشش خطرات اصلی قابل جبران نیست. در این صورت بیمه‌گذار می‌تواند هنگام صدور بیمه بدنه درخواست پوشش سرقت در جا برای لوازم معینی مانند (رادیو پخش، رینگ، لاستیک و …) را بنماید. پس از بازدید کارشناس با پرداخت حق بیمه بسیار جزئی قطعات و لوازم مورد نظر تحت پوشش بیمه سرقت درجا بیمه بدنه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است ارزش مجموع لوازم و قطعاتی که تحت پوشش سرقت در جا بیمه بدنه ایران قرار می‌گیرند از ۲۰% کل سرمایه (اتومبیل مورد بیمه) نخواهد کرد.

2-  شکست شیشه به تنهایی در بیمه بدنه ایران

با درخواست بیمه‌گذار و پرداخت حق بیمه جزئی جبران خسارت ناشی از شکست شیشه به تنهایی و به‌غیر از خطرات اصلی مانند: شکست به‌واسطه تغییردما و متراکم شدن هوا در داخل وسیله نقلیه تحت پوشش خطرات تکمیلی بوده و قابل جبران توسط بیمه بدنه است.

3-  غرامت ایام تعمیرات در بیمه بدنه ایران

در صورتی‌که وسیله نقلیه بیمه شده جهت انجام تعمیرات و بازسازی و انجام کارشناسی برای مدتی الزاماَ در تعمیرگاه متوقف شود. در این صورت جبران هزینه‌های ایاب و ذهاب و عدم استفاده از اتومبیل آسیب دیده در مدت کار مفید روی آن به عهده بیمه بدنه است. این پوشش تکمیلی با پرداخت حق بیمه‌ای اندک به هنگام صدور بیمه بدنه ایران تحت پوشش قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است حداکثر تعهدات بیمه بدنه ایران برای این پوشش تکمیلی ۳۰ روز بوده و توقف مفید در تعمیرگاه زمان مورد توافق بیمه‌گر و بیمه‌گذار و مورد تایید کارشناس بیمه‌گر است .  از آغاز عملیات تعمیر و بازسازی تا پایان آن به‌طول خواهد انجامید. اما غرامت سه روز اول ایام تعمیرات به‌عنوان فرانشیز کسر خواهد گردید.

4-  بلایای طبیعی در بیمه بدنه ایران

با درخواست بیمه‌گذار و پرداخت حق بیمه مختصر خطرات ناشی از (سیل، زمین لرزه، آتشفشان) نیز می‌تواند تحت پوشش بیمه بدنه قرار گیرد.

5-  خطرات ناشی از مواد شیمیایی در بیمه بدنه ایران

جبران خسارت ناشی از اسید و رنگ و مواد شیمیایی روی بدنه اتومبیل نیز با درخواست بیمه‌گذار و پرداخت حق بیمه مختصر می‌تواند به‌عنوان پوشش تکمیلی به خطرات بیمه بدنه اضافه گردد.

 

 

نمایندگی رسمی بیمه ایران تهران /کد 4576 پورفرد

تلفن مشاوره: 09121063949

تلفن استعلام انواع بیمه نامه ایران با پیامک : 09391063949

نمایندگی پورفرد یک نمایندگی جنرال با درجه کیفی یک است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید



مطالب مرتبط

همه چیز در مورد بیمه بدنه ایران

 





 

ممکن است به مقالات زیر نیز علاقه مند باشید.

نمایندگی بیمه ایران تهران

بیمه ثالث ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران

نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,بدنه ,پوشش ,سرقت ,تکمیلی ,نمایندگی ,بیمه بدنه ,بدنه ایران ,بیمه ایران ,نمایندگی بیمه ,درخواست بیمه‌گذار ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هنر pelak21 ورق و ایرانت Jaggerynd202 seite نهالستان گردو مهندس سعید قاسمی دانلود فایل